• image3
  • image1
  • image6

Hoe kan ik maaltijden aan huis bestellen?

 

Hoe kan ik maaltijden bestellen?

 

Bij Vers aan Tafel bestelt u eenvoudig en snel uw vriesverse maaltijden aan huis. U kunt op verschillende manieren uw bestelling plaatsen. Via de telefoon, per post, per e-mail of in onze webshop. Welke wijze u ook kiest: Het zijn altijd vier gemakkelijke stappen om de maaltijden bij u te laten thuisbezorgen.

 

Wij leggen het graag stapsgewijs voor u uit:

 

Stap 1 - U bestelt uw maaltijden

 

U maakt een keuze uit ons assortiment en geeft uw maaltijdbestelling door aan onze klantenservice. Dat kan per telefoon via het nummer 085-4016444 of per mail: klantenservice@versaantafel.nl

Uiterlijk vier werkdagen voor de bezorgdatum kunt u uw bestelling aan ons doorgeven. Is de vaste bezorgdag in uw woonplaats bijvoorbeeld woensdag, dan kunt u uiterlijk de vrijdag daarvoor uw maaltijden bij ons bestellen. Bent u niet meer op tijd? Dan is een spoedbestelling ook mogelijk. Wij selecteren dan samen met u een assortimentsdoos. Dit is een selectie maaltijden in verschillende thema's zoals Lekker Hollands, Vlees & Vis of de Buitenlandse keuken. Deze assortimentsdozen kunt u tot één dag van te voren telefonisch bestellen.

 

Bij ons heeft u geen wekelijkse bestelverplichting, dat houdt in dat u altijd zelf bepaalt hoe vaak en wanneer u besteld. U bestelt minimaal 6 maaltijden, daarna met een veelvoud van 1Soepen en desserts kunnen alleen samen met maaltijden besteld worden..

 

Wilt u uw bestelling annuleren? Dan kan dat kostenloos tot uiterlijk 1 dag voor de bezorgdatum. De annulering kunt u het beste telefonisch doorgeven aan de klantenservice. Houdt er rekening mee dat de klantenservice bereikbaar tussen 8.00 en 18.00 uur.

 

 

 

Stap 2 - Wij bezorgen de maaltijden op een vaste dag

 

Vers aan Tafel bezorgt door heel Nederland maaltijden bij mensen thuis. Wij werken met eigen chauffeurs die altijd (m.u.v. vakanties of ziekte) dezelfde routes op vaste dagen rijden. Dat betekent dat u bekende, vertrouwde gezichten ziet als de maaltijden bij u aan huis worden bezorgd. Wel zo prettig!

 

Nadat wij uw (eerste) bestelling hebben ontvangen, informeert de klantenservice u over de vaste bezorgdag voor uw woongebied. U kunt op de bezorgdag telefonisch contact opnemen met de klantenservice, zodat zij u kunnen informeren wanneer de chauffeur bij u langskomt: 's ochtends of 's middags.

 

Heeft u vragen over de bezorging van de maaltijden? Belt u dan gerust naar de klantenservice.Zij helpen u graag verder!

 

Stap 3 - U bereidt en geniet van een warme maaltijd

 

Vers aan Tafel bezorgt vriesverse maaltijden. Dat houdt in dat u ze direct na ontvangst minimaal twee maanden in de vriezer kunt bewaren. De maaltijden blijven vers, omdat ze direct na bereiding door ons diep worden ingevroren tot circa 30 graden onder nul. Hoe ons bereidingsproces werkt, leest op onze pagina 'Hoe wij koken'.

 

 U kunt de maaltijd, direct nadat u hem uit de vriezer heeft gehaald, verwarmen. Het is belangrijk dat u de maaltijden niet laat ontdooien voordat u hem bereidt. Zo blijft de kwaliteit optimaal en gewaarborgd! Vóór het verwarmen moet u wel eerst enkele gaatjes in het afdekfolie prikken. Op het maaltijdetiket ziet u precies hoe lang en op welke temperatuur de maaltijd verwarmt moet worden in de oven of magnetron. U kunt ook altijd de bereidingswijze raadplegen.

 

Stap 4 - U ontvangt de factuur

 

Bij ons kunt op twee manieren betalen: per factuur of via automatische incasso. Kiest u voor betaling via factuur, dan ontvangt u deze in de week nadat wij de maaltijden bij u hebben bezorgd. De verwerkingskosten voor facturatie zijn €0,75 per bestelling. U kunt ook kiezen voor automatische incasso, waarbij wij automatisch het bestelbedrag van uw rekening afschrijven. Dat is wel zo gemakkelijk en ook veilig. Bovendien zijn er geen extra kosten aan verbonden. Welke keuze u ook maakt, u kunt de betalingswijze op elk moment veranderen bij de medewerkers van de klantenservice.

 

Bij uw eerste bestelling ontvangt u een incassoformulier. Heeft u geen formulier (ontvangen) en wilt u toch graag gebruikmaken van automatische incasso? Dan kunt u het incassoformulier downloaden of opvragen bij de klantenservice. Stuur uw ingevulde formulier retour naar de klantenservice via klantenservice@versaantafel.nl of per post naar: Vers aan Tafel Maaltijdservice, Antwoordnummer 503, 1100 VD Amsterdam (postzegel niet nodig).