Hoe u uw maaltijdbestelling kunt betalen

Op deze pagina leest u alles over de betaalopties van uw maaltijdbestelling.


Vooraf betalen via iDeal
Bestelt u online, dan kunt u vooraf betalen via iDeal. Dit is een veilige en gemakkelijke betaaloptie.
Onze website is net zo veilig als die van de Nederlandse banken. U kunt dat herkennen aan het (groene) gesloten hangslot bovenin uw internetbrowser. Zo herkent u een veilige internetverbinding.
Er zijn veel voordelen aan het vooraf betalen: 
- U heeft alles direct geregeld voor een juiste bezorging en hoeft niets meer te doen 
- U kunt voor iemand anders (bijvoorbeeld uw (schoon)ouders) bestellen en direct de betaling regelen. 
- U betaalt geen extra kosten 

Betalen tijdens het bezorgmoment door coronacrisis niet mogelijk
Door de coronacrisis hebben wij maatregelen getroffen om de gezondheid en veiligheid van u en onze medewerkers te bewaken. Normaal gesproken kunt u aan de deur pinnen. Tot nader order kan er niet meer worden gepind aan de deur. U ontvangt nu uw factuur via de post. Deze maatregelen zijn bedoeld om persoonlijk contact te beperken. U kunt ons ook machtigen om uw facturen automatisch te incasseren. Wel zo makkelijk. Hieronder leest u meer over automatische incasso betaling en de voordelen ervan.

Achteraf betalen via factuur of automatische incasso. 
U kunt achteraf betalen via factuur of automatische incasso.
Incasso biedt veel gemak en zekerheid: u ontvangt altijd uw maaltijden (mits u thuis bent of op een alternatief adres uw maaltijden bezorgd kunnen worden) en de betaling volgt binnen zeven werkdagen na de bezorging. Bovendien hoeft u er niets voor te doen, wij regelen alles voor u. Bent u ontevreden over de afschrijving, dan kunt u dit altijd terugvorderen via uw eigen bank. Neem hiervoor dan contact op met uw bank. Bovendien kunt u ons altijd doorgeven dat u de incasso wilt stopzetten. Dit kunt u telefonisch doorgeven: 085 401 64 44. 
Kiest u voor betalen via factuur, dan ontvangt u binnen een week na de bezorging uw factuur digitaal (als wij uw e-mailadres hebben) of per post. Let op: aan deze betaaloptie kunnen wel administratieve portokosten verbonden zijn. 

Vanaf 1 januari komt de betaaloptie 'Betalen per acceptgiro' te vervallen. 
Betaalt u nu via acceptgiro (deze optie wordt niet meer aangeboden aan nieuwe klanten), dan heeft u tot 1 januari 2020 de tijd om te kiezen voor een andere betaaloptie. Vanaf 2020 zal namelijk deze mogelijhheid komen te vervallen. Maakt u uw keuze niet aan ons bekend, dan zullen wij u betaalkeuze vanaf 1 januari omzetten naar 'factuur'. U ontvangt deze dan per e-mail (als wij uw mailadres hebben) of per post. Let op: aan deze betaaloptie kunnen kosten verbonden zijn, vanwege administatieve en portokosten. 

Ons aanbod in uw regio
Benieuwd naar ons aanbod bij u in de buurt? Ontdek het snel!