Het coronavirus. Hoe gaat Vers aan Tafel ermee om?

 

Vers aan Tafel bezorgt ook maaltijden aan huis tijdens de lockdown. 

De regering heeft een harde lockdown aangekondigd tot en met 19 januari. Hierdoor sluiten veel niet-essentiële winkels de deuren. Gelukkig hoeft u zich geen zorgen te maken: bij Vers aan Tafel blijven we uw maaltijden aan huis bezorgen - uiteraard op de veilige manier die u van ons gewoon bent, op uw gebruikelijke bezorgdag of -dagen. Ook tijdens de lockdown bent u verzekerd van lekkere, op authentieke wijze bereide, maaltijden van Vers aan Tafel. 

Vers aan Tafel tijdens de harde lockdown:
- Bezorging volgens de corona voorschriften (geen wijzigingen)
- Uw bezorger houdt 1,5 meter afstand, draagt zo nodig een mondkapje én desinfecteert handen
- We leveren ook desgewenst grotere bestellingen, om zo de contactmomenten te beperken

Waarom mag Vers aan Tafel maaltijden blijven bezorgen?

Er zijn drie redenen waarom Vers aan Tafel maaltijden mag blijven bezorgen: 
- We voorzien in eerste levensbehoefte
- We zijn geen fysieke winkel maar een maaltijdservice (dienstverlening)
- We leveren maaltijden aan huis en houden ons aan de voorgeschreven richtlijnen

Bestel dus snel uw maaltijden aan huis!

Hoe doet Vers aan Tafel aan ‘coronaproof’ bezorging? 

De gezondheid en veiligheid van u en onze medewerkers heeft onze hoogste prioriteit. Daarom volgen wij de adviezen van het RIVM en de overheid om de verspreiding van het coronavirus te voorkomen.

Intern hebben we alle hygiënemaatregelen aangescherpt en onze medewerkers uitgebreid geïnstrueerd. Onze medewerkers is daarbij opgedragen fysiek contact zoveel mogelijk te vermijden en minimaal 1,5 meter afstand te houden van zowel klanten als collega’s. Daarnaast dragen onze bezorgers zo nodig mondkapjes en latexhandschoenen. Onze bezorgers desinfecteren hun latexhandschoenen na elke bezorging met desinfecterende gel.

Kan ik dan nog betalen aan de deur? 

Pinnen aan de deur is niet meer mogelijk. Normaal gesproken leveren wij uw maaltijden indien gewenst tot in de vriezer en kunt u aan de deur pinnen. Tot nader order leveren wij uw maaltijdbestelling bij u af tot aan de voordeur en kan er niet meer worden gepind aan de deur. U ontvangt nu een factuur via de e-mail. Deze maatregelen zijn bedoeld om persoonlijk contact te beperken. U kunt ons ook machtigen om uw facturen automatisch te incasseren. Door te betalen via automatische incasso wordt de betaling voor u geregeld. Wel zo handig, veilig en voordelig! Vraag gratis een automatische incasso machtigingsformulier aan bij de klantenservice.

Kan ik ook grote bestellingen plaatsen?

Uiteraard. Wij moedigen grote bestellingen zeker aan als u zich daardoor veiliger voelt. Indien u voldoende ruimte heeft in uw vriezer, plaats dan bij voorkeur een maaltijdbestelling voor meerdere weken. Hiermee kunnen we het aantal contactmomenten verder beperken en daarmee ook de risico’s voor u en onze medewerkers beperken.

Is er nog iets onduidelijk? Neem contact met ons op!

Heeft u vragen of wilt u reageren? Dan kunt u het beste telefonisch contact met ons opnemen via 085 401 64 44. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 08.00 en 17.30 uur. Een e-mail sturen kan natuurlijk ook, stuur uw bericht dan naar: klantenservice@versaantafel.nl.

Ook tijdens deze vervelende periode zorgen we ervoor dat u maaltijden en maaltijdboxen aan huis kunt laten bezorgen, zodat u altijd gezonde, voedzame en lekkere maaltijden in huis heeft. Ideaal als u het bijvoorbeeld niet fijn vindt om naar de supermarkt te gaan. Met onze maaltijden krijgt u ook steeds de juiste voedingsstoffen binnen, wat zeker in deze winterperiode uiterst belangrijk is. 

Ons aanbod in uw regio

De tafeltje-dek-je service van Vers aan Tafel bezorgt maaltijden in heel Nederland. Bekijk onze postcodecheck om te zien wanneer we in uw stad of gemeente bezorgen. 

Ons aanbod in uw regio
Benieuwd naar ons aanbod bij u in de buurt? Ontdek het snel!